یاسی

خرید بک لینک

"اسکارلت، من هیچ وقت آدمی نبودم که تیکه های شکسته رو به هم بچسبونم و به خودم بگم، این همون چیزیه که روز اول داشتم، چیزی که شکسته، شکسته-و من ترجیح می دم خاطره اش رو نگه دارم. اونو همون طور که بود به یاد بیارم."

بر باد رفته

"امسالت را با تکه های شکسته سال قبل آغاز نکن..."

هرچند که تکه های شکسته، بخشی از وجود ما هستند...

تکه های شکسته را باید به خاطر داشت...و من هیچ گاه فراموش نمی کنم تجربیاتی که مرا ساخته اند...اما امسال را می خواهم با حالی خوب شروع کنم...با آرامش، امید و آگاهی...با رنگ های این حسی که هم اکنون دارم...سبز، آبی، صورتی، بنفش و یاسی...

نوشته شده در دوشنبه ۱۳۹۵/۱۲/۳۰ساعت 11:32 توسط DarkAngel

...و سرانجام بال هایم را گشودم...

ما را در سایت ...و سرانجام بال هایم را گشودم دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 55 تاريخ: دوشنبه 19 تير 1396 ساعت: 22:04

صفحه بندی