پاک شدن نوشته هام و یکی از وبلاگ هام خیلی اعصابمو به هم ریخت. در حدی که حدود یه ماه نتونستم بیام. حتی از بقیه فضاهای مجازی هم کناره گیری کردم. بلاگفای لعنتی...
حیف که نمیشه این همه نوشته رو منتقل کرد جای دیگه. حیف که من از این بلاگفای لعنتی کلی خاطره داره. حتی خیلی قبل تر از اینکه وبلاگ داشته باشم.
نوشته های یک سالم پاک شده. اما خوبه که همه درفت هاشونو دارم. وبلاگم رو درست می کنم، فقط ممکنه عنوان ها رو یادم رفته باشه. ولی کم کم درستش می کنم.
و دوباره می نویسم...
...و سرانجام بال هایم را گشودم...ما را در سایت ...و سرانجام بال هایم را گشودم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 76